Detalii eveniment
Cui se adreseaza? – Antreprenorilor care doresc sa realizeze conversatii reusite
Vrei sa stii care este stilul tau de comunicare?
Comunicarea, atat in mediul profesional, cat si in mediul personal, presupune atat transmiterea, cat si intelegerea unui mesaj. Astfel, responsabilitatea unei comunicari eficiente revine tuturor partilor implicate.
Nu toti insa avem acelasi stil de comunicare, insa este esential sa intelegi cum sa identifici stilul de comunicare al celorlalti pentru a stabili relatii solide cu clientii tai, cu partenerii de afaceri si cu echipa, toate acestea contribuind la succesul si dezvoltarea afacerii tale.
Prin acest workshop, impreuna cu Liana, vrem sa iti aducem clarificarea intelegerii si formularea mesajului, in functie de stilul tau de comunicare si al interlocutorului.
Ce poti invata aici?
- Ce este comunicarea: modelul comunicarii eficiente;
- Care sunt stilurile de comunicare, comportamente, puncte forte, trasaturi;
- Recomandari in comunicarea cu alte stiluri: plan personal de actiune.
Hai in Stup, pe Calea Serban Voda 206, sa inveti cum comunici despre tine si afacerea ta!