Invită-ți prietenii

Știi pe cineva la început de drum în afaceri? Ai un prieten antreprenor? Mai mulți? Spune-le și lor despre Stup!

Te rugăm să te asiguri că persoana pe care o recomanzi este de acord să ne comunici e-mailul său și verifică dacă l-ai scris corect.

Cum imparti bugetul de marketing in primul an de business

Detalii eveniment

Este pentru tine? Daca esti antreprenor sau soloprenor si vrei sa stii cum sa aloci bugetul de marketing, atunci da, acest eveniment este pentru tine.

Alocarea bugetului de marketing ti se pare un puzzle din 1 milion de piese?

Este ok, sentimentul e normal si des intalnit. Marketingul, in special online, este foarte dinamic si din ce in ce mai complex.

Insa, prin acest workshop, impreuna cu Alina Bota-Tabusca, marketing coach si consultant, ne propunem sa iti oferim cateva repere clare dupa care sa te ghidezi atunci cand incepi sa iei decizii legate de alocarea resurselor.

Ce poti invata aici?

  • Care sunt resursele de care ai nevoie in anii de start
  • Care sunt tipurile de costuri de marketing de care trebuie sa tii cont
  • Cum aloci bugetul, astfel incat sa ai o strategie care te ajuta sa cresti sanatos
  • Cum masori impactul alocarii bugetului in mod corect in functie de etapa in care te afli

Daca esti gata sa descoperi ce poti aduce nou in planificarea bugetului tau sau sa testezi ceea ce faci deja, hai in Stup, pe Calea Serban Voda 206!

Informatii eveniment

Data  •  29/07/2024
Ora   •  13:00 - 17:00
Locatia   •  Stup
Traineri   •   Alina Bota-Tabusca
Număr de locuri   •  40
Pret eveniment   •  0 lei
D

Acest eveniment s-a încheiat 😔.
Nu-ți face griji, avem o multime de alte evenimente potrivite pentru tine.

Vreau să mă înscriu
înscrie-te
Dacă nu ești logat în contul tău, butonul de mai sus te va redirecționa să faci asta. Apoi, vei fi adus automat pe pagina curentă și pentru a finaliza procesul, apeși butonul „Înscrie-te”.