Invită-ți prietenii

Știi pe cineva la început de drum în afaceri? Ai un prieten antreprenor? Mai mulți? Spune-le și lor despre Stup!

Te rugăm să te asiguri că persoana pe care o recomanzi este de acord să ne comunici e-mailul său și verifică dacă l-ai scris corect.

Un nou început #SeFaceLaStup cu Raluca Oana Radu

Dacă îți place, spune-le și prietenilor tăi 😊

07 FEBRUARIE 2023   •   Cât te reținem cu cititul? 4 minute

În această serie de interviuri, te invităm să descoperi poveștile unor tineri ambițioși care, în privința antreprenoriatului, au trecut de la îndoială la încredere mai repede decât poți spune STUP. Pentru că au găsit aici o comunitate de specialiști dornici și pregătiți să le ușureze calea de la început. Și chiar mai mult decât atât. Despre ei și despre felul în care un nou început #SeFaceLaStup, poți citi aici în continuare.


Ce faci și cu ce se ocupă agenția ta?

InSync furnizează servicii de PR, marketing și organizare de evenimente care își propun să lase consumatorul/ publicul cu un all-around positive vibe. Îmi doresc ca oamenii să treacă printr-o experiență memorabilă în momentul în care iau contact cu un brand. Iar când zic brand, mă refer la un artist, mă refer la o companie, la un concept, un produs, o țară, o cultură. Dacă aduci ceva nou ”pe piață”, merită să-l introduci în atenția oamenilor printr-o abordare diferită, spectaculoasă, inedită... Mi-ar fi greu să spun care este ”specialitatea casei” la InSync, pentru că totul se leagă. De exemplu, dacă sunt sunată să ofer servicii de consultanță sau să mă ocup de comunicare, voi ține cont de strategia de brand, însă dacă nu s-au stabilit niște direcții clare sau nu s-a definit un public target, vom începem cu asta. La fel și în organizarea sau promovarea de evenimente – totul fuzionează.

Prin ce abordare se diferențiază InSync?

InSync înseamnă conexiune, empatie, adaptare, pozitivitate și deschidere. E despre nevoia de a te transpune în locul persoanei cu care discuți, atât în plan personal cât și la nivel de business și a găsi soluția potrivită pentru ea sau brandul pe care îl reprezintă. De aici îi și vine numele agenției, de la instincul de sincronizare cu clientul pentru a-i decoda nevoile, a-i descifra standardele și a-i întâmpina sau depăși așteptările într-un mod surprinzător, mind-blowing.

E primul tău business?

Da, de-abia acum încep. Acesta e primul meu pas în antreprenoriat. Am o experiență de 14-15 ani în domeniu, dar nu am avut curaj să pornesc pe drumul acesta singură.

Ce temeri ți-a luat STUP de pe umeri?

Mi-a dat liniștea că am cui să adresez o întrebare în cazul în care nu mă descurc pe partea de organizare a societății. Sunt multe aspecte noi la care nu a fost nevoie să mă gândesc, de care nu m-am lovit din poziția de angajat. Nu m-am gândit niciodată, până acum, care este cash-flow-ul dintr-o microîntreprindere sau cum se deduce TVA-ul.

Cum ți-a dat STUP încrederea că ești pe drumul cel bun?

În trecut, eu am mai colaborat cu Banca Transilvania pe partea de organizare de evenimente. Le cunosc abordarea și știu că nu e vorba despre PR de fațadă care să ascundă în spate lucruri nefondante sau șubrede. Știam că nu mă voi lovi de asta și atunci mi-a fost ușor să îmi pun toate grijile în mâinile lor. La STUP, eu am venit cu inima deschisă.

De unde ai aflat de STUP?

Eram în perioada în care încercam să găsesc o firmă de încredere care să mă ajute să-mi înființez SRL-ul. Din research-ul făcut pe net, nu am avut siguranța că voi găsi cele mai recente și relevante informații, mai ales că în România totul se schimbă de pe o zi pe alta. Apar directive legislative care întorc lucrurile la 180 de grade fix când nu te aștepți. Așa că n-am îndrăznit să apelez la niciuna dintre variantele găsite online și în niciun caz nu m-aș fi dus eu să îmi depun actele și să încep să comunic cu instituțiile, pentru că nu aș fi avut răbdarea necesară să trec prin tot procesul. Când a început comunicarea proiectului STUP în online, am știut că sunt salvată.

La ce parteneri STUP ai apelat pentru agenția ta?

Mi-am înființat firma prin REGnet, unul dintre partenerii STUP și am apelat la SmartBill pentru serviciile de facturare. Sunt super mulțumită de tot procesul, mai ales că eu prețuiesc foarte mult claritatea, transparența și modul în care îmi sunt prezentate ofertele. Nu îmi place să sar etape înainte să iau o decizie majoră, iar la STUP toată lumea a avut răbdarea necesară să trecem împreună prin întreg procesul, de la prima întâlnire de consultanță până la ultima semnătura. Cred că dovada cea mai mare de răbdare a avut-o Oana Constantin, consultantul meu de ”proiect antreprenorial”.

Poate ar trebui menționat că poți intra în STUP, chiar dacă ai deja un SRL înființat cu ani în urmă, însă te poți programa pentru o discuție și în stadiul în care afacerea ta e doar un gând, doar o idee.

La ce cursuri ai participat din Stup?

Am participat la cursul Ralucăi Radu despre Digital Marketing, la prezentarea Monicăi Jitariuc axată pe branding și am bifat și o discuție legată de accesarea fondurilor structurale. Mi-am dorit să particip pentru a descoperi viziunea acestor specialiști în domeniu. Mi-a plăcut faptul că participanții sunt foarte activi și nimeni nu se teme să pună întrebări sau să-și prezinte business-ul, indiferent de profil.

Le-ai recomanda oamenilor să vină la STUP?

Cu siguranță! Eu am avut șansa de a discuta în detaliu despre tot ceea ce presupune viața de antreprenor în prealabil cu o persoană foarte organizată și răbdătoare, iar când am venit la STUP aveam deja numele INSYNC AGENCY rezervat, un concept de business și un portofoliu. Știam că a sosit timpul să pornesc pe acest drum, dar nu mă simțeam pregătită.

Însă te poți programa la STUP la o ședință de consultanță pentru a te lămuri dacă este momentul potrivit să faci acest pas sau nu.

Cum îți imaginezi succesul InSync în viitor?

Zona muzicală și cea de HoReCa rămân parte din ADN-ul InSync, dar ca provocare, mă gândesc să păstrez componenta artistică doar ca element de fuziune în activitatea mea. Mă voi extinde incluzând sectoarele în care am mai activat în trecut, asta e tot ce pot spune acum. Pentru mine, succesul e undeva la intersecția dintre pasiune, sentimentul de împlinire, confort financiar și, nu în ultimul rând, conexiune reală cu cei cu care lucrezi – adică nu doar o comunicare eficientă și un schimb de informații, ci efectiv, crearea de legături care rămân în timp.

Dacă și tu ai o afacere sau idee de business la început, hai cu ea în STUP! O super comunitate de specialiști dedicată ție și afacerii tale te așteaptă aici.

Dacă îți place, spune-le și prietenilor tăi 😊

Vrei sa participi la un workshop antreprenorial?

În Stup găsești tot felul de evenimente.

Află mai mult

Articole similare

03 OCTOMBRIE 2023   |   4 minute

Un nou început #SeFaceLaStup cu Alexandru

Află mai multe

18 IULIE 2023   |   5 minute

Un nou început #SeFaceLaStup cu Denisa

Află mai multe

25 IULIE 2023   |   5 minute

Un nou început #SeFaceLaStup cu Vlad

Află mai multe