Detalii eveniment
Este pentru tine? Daca ai o afacere mica sau medie si vrei sa iesi in evidenta pe piata printr-o oferta unica, atunci da, acest workshop este pentru tine.
Tu stii de ce cumpara clientii tai de la tine si nu de la concurenta?
Impreuna cu Dragos Gavrilescu, expert in intelegerea clientilor, vei descoperi cum sa iti definesti sau sa iti rafinezi Value Proposition (Propunerea de Valoare), astfel incat sa fii preferat de clienti in fata competitiei pe baza unui diferentiator clar si puternic.
Intelegand nevoile reale ale publicului tau si evidentiind avantajele unice pe care le oferi, vei putea sa-ti cresti vizibilitatea, sa atragi segmentul de clienti potrivit si sa iti consolidezi pozitia pe piata.
Ce poti invata aici?
- Importanta conceptului de Value Proposition si rolul sau in dezvoltarea afacerii
- Metode de identificare a nevoilor reale si motivatiile profunde ale clientilor, pentru a le integra in propunerea de valoare
- Exercitii prin care descoperi si formulezi clar „diferentiatorul” tau – acel element unic care te separa de competitori.
- Cum sa validezi si sa ajustezi constant Value Proposition-ul, pentru a raspunde cerintelor pietei si a mentine avantajul competitiv
Hai in Stup, pe Calea Serban Voda 206, pentru o propunere de valoare clar definita, care va include explicit diferentiatorul tau!